2020. március 11., szerda

Rakd rendbe az embert, a világa is rendben lesz… és az az ember, TE vagy!


Olvastam egy csodálatos történetet egy lelkipásztorról, aki szombat reggel meglehetősen nehéz körülmények között próbált felkészülni a vasárnapi prédikációra!

 A felesége elment vásárolni. Esett az eső, a kisfia unatkozott, nyugtalan volt, mert nem tudott mihez kezdeni magával. Végül a lelkész kétségbeesésében elővett egy régi magazint, hogy átlapozza. Talált egy szép színes oldalt, amely a világ térképét ábrázolta. 


Kitépte a lapot, szétszaggatta, a darabkákat szétszórta a szoba padlóján és ezt mondta a fiának:

-        - Johnny, ha össze tudod rakni a térképet, kapsz tőlem egy huszonöt centest.

A lelkész azt hitte, hogy egész délelőttre való munkát adott a kisfiúnak. De tíz perc múlva kopogtattak az ajtón. A kisfia volt, az összerakott képpel. A lelkész megdöbbent, hogy fia ilyen gyorsan végzett a feladattal. Ott voltak a papírdarabkák, gondosan összerakva, ott volt a hibátlan világtérkép. 

- Kisfiam, hogy tudtad ilyen gyorsan összerakni?- kérdezte a lelkész.

- Ó! – mondta Johnny, nagyon egyszerű volt. A másik oldalon egy ember képe van. Egy papírt letettem a földre, azon összeraktam az embert, aztán egy papírlapot tettem a tetejére és megfordítottam az egészet. Rájöttem, ha rendbe teszem az embert a világ is rendben lesz.



A lelkész mosolygott és átadta fiának a negyeddollárost. 

-        -  Ezzel megadtad a holnapi prédikációm témáját – mondta. „ Ha az ember rendben van, akkor rendben lesz a világa is!”  (Lezlee B. Jonathan)

Mély tanulság rejlik ebben a gondolatban. A történetet azért meséltem el Neked, mert mi emberek igazából nem vagyunk rendben. Jó esetben vigyázunk az egészségünkre, táplálék kiegészítőket eszünk, egy csomó vitamint szedünk, és azt gondoljuk, hogy… pedig a szintetikus úton előállított anyagok bizony nem az igaziak a szerveztünk számára.

De várj! Nem egy új hihetetlenül űberhiperszuper vitaminról vagy táplálék kiegészítőről akarok neked mesélni. Találtam a neten egy terméket – és nem, nem akarom neked eladni -, amire szeretném felhívni a figyelmedet. Csak olvasd el figyelmesen, a többit rád bízom.

Röviden annyi, hogy van egy zseniális gyártási technológia, ami segítségével megőrízhető a növények beltartalma. Sok éves kutatás előzte meg a receptúra összeállítását, hogy melyek azok a zöldségek, gyümölcsök, amelyek a leginkább hiányoznak a táplálkozásunkból és a szervezetünk jó működéséhez elengedhetetlenek. Az így összeállított receptúrával készült termék neve InnoFit Topform.



Hogy mire jó? Ha azt gondolod, hogy ez egy vitamin, vagy étrend kiegészítő, tévedsz. Ez valóban egy tisztán gyümölcsökből és zöldségekből, az alapanyagok összes – nem tévedés, a speciális technológiának köszönhetően összes! – értékes tápanyagának és vitaminjának megőrzésével készült méz állagú sűrítmény.



Mindenkinek jó, aki szeretné elkerülni a betegségeket és erős immunrendszert szeretne. A mai időkben ennek a fontosságát gondolom, nem kell hangsúlyoznom. Ám emellett még számos egyéb, problémának – többek között a szív és érrendszeri megbetegedéseknek – a megelőzősét is segíti. 

Szóval azt gondolom, én még időben rátaláltam, hogy felhívjam rá a figyelmedet. Nem mondhatod azt, hogy nem szóltam.


Ha úgy gondolod, hogy a Te világod már rendben van, akár figyelmen kívül is hagyhatod. Viszont ha csak egy kicsit is úgy érzed, hogy lenne még mit tenned, akkor rajta, rakd rendbe az Embert és a világod is rendben lesz!

Baráti üdvözlettel: Máté Richárd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése